Vitaelife Pharma Vitamin D3 – opinii, preț, în cazul în care pentru a cumpăra, farmacie, este în valoare de ea?

vitaelife-pharma-vitamin-d3-opinii-pret-in-cazul-in-care-pentru-a-cumpara-farmacie-este-in-valoare-de-ea
[Total: 0    Average: 0/5]

Vitamin D3 este una dintre componentele cele mai importante ale nutriție pentru corpul nostru. D3 sau colecalciferol este singura vitamina care este produsă de organismul uman atunci când acesta este expus la razele ultraviolete ale soarelui, și joacă un rol important în sănătatea noastră generală. De asemenea, este adesea menționată ca „ vitamina soare EM>“ și, de fapt, este în același timp o vitamină și un hormon.

Vitamin

Utilizați

  1. Vitamin D3 promovează absorbția de calciu este important pentru sanatatea oaselor si a dintilor.
  2. tulburări osoase

  3. Tratează, cum ar fi artrita reumatoida.
  4. Convertit într-un hormon calcitriol corpul uman, care controlează nivelurile de calciu și fosfor, și metabolismul osos și funcției neuromusculare.
  5. OL>

    Un deficit de vitamina D3

    Colecalciferol este una dintre vitaminele cele mai subestimate. Nu există nici o îndoială că un număr mare de oameni suferă de lipsa ei. Aceasta vitamina este vital pentru sanatatea oaselor, și fără suficient în corpul dumneavoastră, organismul este incapabil de a absorbi suficient calciu. Astfel, aceasta va avea un efect negativ asupra oaselor tale.

    limita de siguranță pentru consumul de colecalciferol este de 10.000 de unități internaționale (IUS).

    Cauzele de deficit de vitamina D3

    Vitamin D3 este produsă în principal de expunerea la soare. Astfel, principalele cauze ale deficitului sunt de asemenea asociate cu acest factor – oamenii nu primesc suficient de lumina soarelui. Și, din moment ce aceasta vitamina este destul de rar în surse de alimentare, cei mai mulți oameni nu sunt capabili de a obține doza necesară de vitamina D3 si a produselor.

    Expunere insuficientă la lumina soarelui

    Corpurile noastre au nevoie de razele ultraviolete ale soarelui pentru a produce colecalciferol. Cel puțin avem nevoie zilnic de aproximativ 15 minute de expunere la soare. Cu toate acestea, aceia dintre noi care sunt în mare parte în interior sau trăiesc într-o regiune în care există puțină lumină solară, este în imposibilitatea de a obține valoarea recomandată a expunerii și suferă de lipsa ei.

    Utilizarea protectie solara

    Teama de cancer de piele ne forțează să folosească protecție solară. Cu toate acestea, o protecție solară cu SPF ridicat previne absorbția unor cantități benefice ale luminii solare necesare pentru a produce vitamina D3.

    Bătrânețe

    Cu vârsta corpului nostru devine mai puțin pregătită pentru producerea unei cantități suficiente de aceasta vitamina. Persoanele în vârstă au nevoie de suplimentare de a lua-o în legătură cu deteriorarea funcției renale.

    Consumul insuficient cu alimente

    Desi colecalciferol poate fi sintetizat prin expunerea la soare, există o serie de produse care pot servi, de asemenea, ca surse de aceasta vitamina.

    Vitamin

    O sursa buna de vitamina D3 este pește, în special somon, ton, sardine și produse din pește, cum ar fi ficat de cod și ulei de pește. În cantități mici vitaminiziruet D3 este prezent în lapte, ouă, pâine și cereale.
    Astfel, vegetarienii sunt mai susceptibile de a suferi de deficienta de vitamina D3.

    In cazul unui deficit privind ajutorul de suplimente de vitamina D3.

    Factori de risc

    Există categorii de persoane care sunt cele mai susceptibile de a suferi de o lipsa de vitamina D3, deoarece nevoia lor de vitamina D3 mai mult decât altele:

    1. Femeile gravide sau femeile care alăptează, în special femeile tinere și adolescenți.
    2. Sugari și copii cu vârsta sub 5 ani.
    3. Persoanele în vârstă de 60 de ani și mai în vârstă.
    4. Persoanele cu pielea inchisa la culoare de culoare.
    5. OL>

      Simptomele lipsei de vitamina D3

      simptomele de deficit de vitamina D3 poate fi ușor de identificat și variază de la simplu la grave. Acestea pot fi clasificate în trei categorii, și anume:. Asociate cu pielea, tiroida si simptome neurologice

      1. Skin.

      Pielea uscata este cel mai frecvent simptom al deficienței de colecalciferol si apare mai ales din cauza lipsei de antioxidanti. Vitamin D3 joacă un rol important în stoparea îmbătrânirii premature, ceea ce face pielea elastica si ajuta la combaterea probleme ale pielii, cum ar fi psoriazis și acnee.

      Vitamin

      2. A glandei tiroide.

      Vitamin D3 este esențială pentru buna funcționare a glandei tiroide, fiind vital pentru sinteza hormonilor săi, precum și pentru tratamentul bolilor asociate cu acesta.

      3. Cele neurologice simptome.

      Mulți suferă de simptome neurologice de deficit de vitamina D3. Colecalciferol ajută la controlul relaxarea mușchilor scheletici și involuntare. Simptomele deficienta de vitamina D3 includ spasme și îngustarea vaselor de sânge care duc la creșterea tensiunii arteriale, crescând astfel riscul de migrene si dureri de cap. Toate acestea conduc în cele din urmă la anxietate, depresie, insomnie și disperare, sau în cazuri extreme, schizofrenie.

      4. Rahitism.

      Vitamin D3 joaca un rol in domeniul sanatatii oaselor prin facilitarea absorbției calciului. Rahitismul este cel mai evident simptom al deficienței sale. Acest lucru se datorează, în principal, la incapacitatea organismului de a se lega și de a absorbi calciu și fosfați.

      5. provocări cognitive.

      1,627 joacă, de asemenea, un rol important pentru sanatatea creierului nostru. Studiile arată că persoanele cu un deficit de colecalciferol au funcției mentale săraci. Persoanele în vârstă sunt în mod particular în nevoie de aport suplimentar de aceasta vitamina sub forma de supliment.

      Boala cauzata de o deficienta de vitamina D3.

      nivel inadecvat de vitamina D3 este asociat cu următoarele boli:

      1. Depresia.

      Lipsa de colecalciferol este destul de comună în rândul persoanelor în vârstă și poate duce la o serie de tulburări psihice și neurologice. Acesta este un dezavantaj într-o stare proasta si disfunctii cognitive, inclusiv a bolii Alzheimer. Efectele secundare ale deficitului de vitamina D3 includ modificări ale dispoziției, cum ar fi depresia, tulburari afective sezoniere, in special probleme de memorie și de concentrare, deoarece aceasta vitamina este esentiala pentru a crea blocuri de construcție care produc neurotransmitatori implicate în menținerea echilibrului emoțional. Astfel, persoanele care stau mai ales în sala de multe ori sufera de anxietate si depresie.

      2. boala osoasa.

      Vitamin D3 este cunoscut pentru capacitatea sa de a imbunatati sanatatea oaselor si musculo-scheletice. O deficiență a acestei vitamine cauzeaza osteopenia si osteoporoza cauze. deficit de colecalciferol contribuie, de asemenea, la slăbiciune musculară, crescând astfel riscul de căderi și fracturi.

      3. Durerile de spate.

      Conform unor studii recente, niveluri scăzute de vitamina D3 contribuie la dezvoltarea de dureri lombare cronice la femei.

      4. Pierderea parului.

      Este cu adevărat uimitor, dar o deficienta de vitamina D3 este de asemenea asociata cu pierderea parului. Unele studii au constatat ca persoanele cu o lipsa de vitamina D3 de multe ori sufera de pierderea parului.

      5. Artrita reumatoidă.

      Artrita reumatoidă este o boală autoimună dureroasa care apare atunci cand tesuturile organismului sunt atacate de propriul sistem imunitar. Acesta este caracterizat prin umflarea și durere severă la nivelul articulațiilor. Vitamin D3 ajută la reglarea sistemului imunitar si prevenirea acestei boli.

      6. Scleroza multiplă.

      Scleroza multiplă este o afecțiune în care sistemul imunitar ataca mielina teaca fibrelor nervoase, învelișul care protejează celulele nervoase. niveluri adecvate de vitamina D3 are un efect protector și, prin urmare, reduce riscul de dezvoltare a sclerozei multiple.

      Tratament.

      Să ne uităm la moduri de a trata deficit de D3.

      Vitamine D3

      1. Noțiuni de bază suficient de lumina soarelui este cel mai eficient mod de a crește nivelul de vitamina D3. Cantitatea perfectă de lumina soarelui, pe care corpul tău trebuie să absoarbă depinde de tipul de piele. Persoanele cu pielea inchisa la culoare au nevoie de expunere la soare mai mult, dar timpul de expunere cea mai mare parte a recomandat variază de la 5 la 24 de minute. Cel mai bun timp la soare de la 11, până la ora 15 în perioada aprilie-august.

      2. Produse.

      Unele surse de alimentare, cum ar fi ficatul de vită, brânză, ouă și pește gras conțin unele vitamina D3. Uleiul de pește este o sursă importantă de aceasta vitamina. În plus, laptele îmbogățit și unele sucuri conțin, de asemenea colecalciferol. Astfel, un alt mod de a ridica nivelul de vitamina D3 este de a crește consumul acestor produse.

      3. Supliment cu vitamina D3.

      Unele suplimente nutritive, baza de prescriptie medicala, pot ajuta pentru a compensa lipsa de vitamina D3. Cu toate acestea, acestea trebuie luate sub supraveghere medicală ca aportul lor poate fi însoțită de efecte secundare diferite sau pot cauza reacții alergice.

      Vitamin D3 joacă un rol important în menținerea sănătății în ansamblu. Vitamin D3 nu ar trebui să fie luate ușor, deoarece duce la o serie de probleme de sănătate. Prevenirea și tratamentul deficienței sale nu numai imbunatateste sanatatea oaselor, dar, de asemenea, reduce riscul anumitor boli.

Recomanda  Princess Hair - opinii, comentarii, preț, în cazul în care pentru a cumpăra
Lara Cucu Fox
Despre Lara Cucu Fox Articolele 134
Lara Cucu Fox este un adolescent de 18 ani care se bucură de pictură, cărți de colorat pentru adulți și furat bomboane de la copii. El este prietenos și bun, dar poate fi și foarte violent și puțin plictisitor. Este român. El este în prezent la școală. Din punct de vedere fizic, Lara este în formă bună. Este foarte scurt cu piele palidă, păr negru și ochi căprui. A crescut într-un cartier din clasa de mijloc. El a fost crescut de mama sa, tatăl său a plecat atunci când era tânăr. Lara merge la Școala de la Springfield, unde subiecții preferați sunt P.E., biologia și știința sportivă. Îi iubește pe profesoara d-na Scott, dar îl urăște pe domnul King, ale cărui interese includ vorbind într-o voce foarte enervantă. El este în prezent într-o relație cu Anna Rhonda Hamilton. Anna este cu 13 ani mai în vârstă decât el și lucrează ca electrician. Cel mai bun prieten al lui Lara este un adolescent numit Alexis Williams. Ei au o prietenie foarte incendiară. De asemenea, el se blochează cu Kristen Rowe și Brooke Donnelly. Se bucură să citească împreună.